Facilita el contacte: inclou un correu electrònic clar i un número de telèfon.
Són dades personals, no pas íntimes: no cal DNI o NIE, ni estat civil, ni fills, ni edat...
Si en tens, inclou el teu perfil a les xarxes socials per ampliar la informació.
La foto és opcional.
Montserrat Roig i Xuclà
08001 Barcelona
655 55 55 55
montserratrx@barcelona.cat
Linkedin
Twitter
Facebook
Google plus
Destaca els teus coneixements.
El nom de les formacions pot anar en negreta perquè sigui més fàcil veure’l amb un primer cop d’ull. Comença per allò que has estudiat i després el centre on ho has cursat i la ciutat.
Pots utilitzar enllaços per ampliar la informació.
L’any pot anar tant a l’inici com al final.
Estructura la formació segons el teu objectiu.
Formació complementària:
No t’oblidis de la formació complementària relacionada amb el teu objectiu, com ara congressos, conferències, jornades de treball, cursos de curta durada, etc. En aquest cas, és recomanable indicar les hores de durada.
Formació reglada:
Formació complementària:
Formació
No és necessari fer un llistat complet i exhaustiu: selecciona els coneixements clau i més rellevants per al lloc de treball on et presentes.
Destaca el que saps fer.
Prioritza allò relacionat amb el futur lloc de treball.
Relaciona la teva experiència: descriu les tasques i funcions de cada lloc de treball.
Alguns consells:
Fes la relació dels idiomes en els quals pots treballar.
Alguns consells:
Mostra les teves habilitats.
Indica les eines de treball.
Alguns consells:
Indica de què vols treballar.
L’objectiu professional ha de ser específic, motivador i coherent amb la resta del teu CV.
Es pot situar a la capçalera just per sota de les dades personals. Això permet ubicar ràpidament el teu perfil.
Continuar desenvolupant-me com a professional administratiu en empreses del sector turístic, especialment en hotels.
Mostra com treballes explicant les teves habilitats, actituds i aptituds a l’hora de desenvolupar una activitat professional.
Les teves competències aporten informació de com ets i com fas la teva feina.
Persona amb iniciativa, acostumada a resoldre incidències amb la clientela, assegurant la correcta prestació del servei com a responsable del Help Desk.
Són els àmbits o camps de coneixement pels quals mostres interès.
Diuen molt del que t’agrada i et motiva.
No els confonguis amb l’objectiu professional, és un apartat diferent que complementa el teu perfil.
M’interessa el camp de l’organització empresarial, la transformació digital a les empreses i entitats i la gestió del canvi en els equips.
Aquí pots posar experiències no laborals o bé situar-les a l’apartat d’experiència si concorden amb el teu objectiu professional.
Pots incloure aficions, associacions, accions de voluntariat, assoliments i projectes personals.